Svar på kommentar

josefine  ([email protected]) om Tisdag:
Är båda dina föräldrar intresserade av hästar?
Eller är det bara din pappa? =)



Mina föräldrar var inte alls hästvana när jag fick min första ponny Pompeji. Men båda dom tyckte det var roligt att jag fick en hobby som jag gillade (som blev mitt liv). Min pappa har framför allt varit med mig i stallet nästan så gott som varje dag och hjälpt till. Han kör mig på träningar och tävlingar också, han ställer alltid upp. Han tycker hästar är så roligt och det är något han aldrig trott att ha skulle börja hålla på med.

Min mamma är däremot inte så mycket med i stallet, men hon skulle gärna vilja. Hon kör inte bil, men brukar möta mig i skogen på helgerna när jag är ute och rider, sen följer hon mig tillbaka stallet.

Så man kan väl säga efter dom åren jag haft egna hästar är väl mina föräldrar hästvana (speciellt pappa) och hästintresserade. Men min mamma och har ridigt roxi ett antal gånger, till och med travat ;D


Pompeji♥

Kram Victoria♥

Kommentarer
Postat av: Joanna

världens bästa ♥♥♥

2010-12-23 @ 19:15:01
Postat av: BEXXX

fin bild på dej o pompi :D

2010-12-23 @ 20:03:58
Postat av: Sanna

Är ni 2 stycken som har denna bloggen ? jätte fina hästar på eran header bild :)

2010-12-23 @ 20:11:52
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0