Svar

ingen aning faktiskt, men vet nån av er om man får tävla med racesafe säkerhetsvästar 2011:)för jag har hört att de skulle föbjuda dom ):

SVAR:
Ska jag vara ärlig så har jag ingen aning, det är en del som sagt att dom ska förbjudas, så har ju funderat en del över det... Men jag tycker att dom borde "gå ut" med det bättre om det skulle vara så.. Men somsagt ska jag inte säga varken bu eller bä, men man kan hålla tummarna på att man fortfarande får ha dom 2011 :))

UPPDATERING
Om det nu blir så skulle jag gärna vilja höra en förklaring varför.:S
Det är tydligen så att det här rutsystemet inte är så säkert, det är vad jag har hört. Men jag vet inte riktigt, någon annan som hört något?



Kram Elina♥

Kommentarer
Postat av: Erika Engborg

Om det nu blir så skulle jag gärna vilja höra en förklaring varför.:S

2010-12-25 @ 22:57:28
URL: http://equistar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kommer alla såkallade rut västar förbjudas då eller bara racesafe? :)

Tacksam för svar :D

2010-12-26 @ 12:00:36
Postat av: Lalla

Det jag hör hört är att det är diskutioner om att ingen "rutväst" ska vara till låten att tävla i för att dom inte är så säkra som man trodde. Om man tex. blir trampad så finns det riska att hoven kan komma "mellan" rutorna osv.

det är det jag har hört vet inte om det stämmer, men jag hoppas inte att det blir så för rutvästarna är sjkut mkt skönare än "vanliga" haha :D

2010-12-26 @ 16:56:48
URL: http://lallisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0