Svar

tänkte bara fråga måste man ha ryttarlicens och grönt kort för att tävla klubbnivå?

Nej det behöver man inte, både ryttarlicens och gröntkort börjar på lokal, sen häst licens börjar på regional!

ska någon av er tävla trettondagstävlingarna på ryttis ? :]
Nej jag ska inte det för då ligger jag på en strand i 30 gradersvärme! :D
Men jag vet inte om Victoria ska det!


 
Hejsan.
Vilken equiterapeut hade du ute? Vad heter hon? Skulle nämligen behöva till min häst :)

Hej
Jag hade en som heter Kristina ( Kicki ) Lannefelt, Rekomenderar henne verkligen! :)

Kram Elina♥
   
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

tänkte bara fråga måste man ha ryttarlicens och grönt kort för att tävla klubbnivå?

2010-12-24 @ 22:26:31
Postat av: Anonym

måste man ha gjort 3 år, 4år,5år och 6år test m.m?

2010-12-25 @ 09:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0