Svar

Inte för att vara elak, men tycker det ser ut som den inte trivs med remmen..

Tror faktist inte att han bryr sig så mycket på remmen eftersom att den sitter väldigt löst!



Kommer alla såkallade rut västar förbjudas då eller bara racesafe? :)
Tacksam för svar :D
Det som jag har hört är att alla rutvästar kommer förbjudas då dom har pratat om att rutorna inte ska vara så säkra som man först trodde, dvs att man tror att om man blir trampad av hästen så kan hoven komma emellan rutorna!


varför har ni grimma på era hästar i hagen ?:P

Ivanliga fall så brukar inte mina häsatar ha grimma i hagen, alltså när dom går i dom närmaste hagarna, men när dom går i sommar hagen så har dom grimma på sig, inte på sommaren när dom går ute så länge. Men däremot våran B-ponny Mint har grimma på sig i hagen då han är största rymmarn! :)


hur många hästar har du? :o
I min familj så har vi 4 hästar. en A-ponny en B-ponny en C-ponny och en D-ponny. Men det är bara två som är mina! :)


Kram Elina♥


Kommentarer
Postat av: Jessica

hur stor e Frans och vilken ras ? :D

2010-12-27 @ 16:46:02
URL: http://sweetielarsson.blogg.se/
Postat av: Jessie

Vad heter den svarta? :D Ser ut som en b-ponny som jag har tävlat.

2010-12-30 @ 01:31:22
URL: http://jossieochjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0