stalllet nu arlandaaa

Varit i stallet imorse för att fixa till poniheztarna och pussat masssor på dom!
Nu ska jag packa klart det sista, halv 2 kommer taxin och hämtar oss, då drar vi mot Arlanda där vi möter upp Karin och hennes familj (som vi ska åka med).

Har gjort en del tidsindställda inlägg som Victoria även nämnde här neranför, så det blir lite uppdatering ifrån mig. Men ska försöka hitta någon data där nere så jag kan slänga in något inlägg..Men då vet ni varför jag inte kommer vara så aktiv dom här dagarna, (veckorna) kommer hem igen den 14 januari så ni får ha det så jäkla bra här i svinkalla sverige! Ska tänka på er medans jag ligger på en strand i 30 graders värme och solar! :D

Hit ska jag, Sri Lanka, blir man inte lite sugen av att bara ligga på dom här härliga stränderna när man ser dessa bilder? ;D aja, om några timmar ligger jag där, typ runt 30 timmar!:DDDDDDDDDDD


Fasst innan jag ligger där så ska jag först stå ut med runt 14 timmar i luften, dock 2 mellanlandningar, ganska skönt att få sträcka på benen!

Kram Elina♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0