ridpass



Red 2 hästar idag, Solero och Cappi. Jossan red Frans

Solero: Red på ängen då Amanda var och fota oss idag när vi red, han kändes fin, lite pigg men det är han alltid så det får man leva med!
Bilderna som Amanda tog idag kommer nog snart upp, men ni kan ju kolla in hennes blogg, mandyz.blogg.se

Cappi: Red på banan med han , ennu segare där en vad han va på ängen.
Men iallfall så jobbade jag han lite och ökade och minska tempot. Dom ville också at jag skulle hoppa han några språng så det gjorde jag.
Tydligen så hade han stått på ett ställe där dom red väldigt mycket dressyr och därför inte hoppat så mycket, och det kände man, han var ganska "vinglig" emot hindrena och ville gå på sidan, men det var bara att rama in honom ordentligt så att han inte kan göra det!
Hoppa bara några språng över en sockerbit! :)
Hon som äger Cappi heter Joanna och delar blogg med mina lillasyster, http://capint.blogg.se/, ni kan ju kolla om ni vill! :)

Här är en snygg bild på mig och Cappi idag!

Kram Elina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0