HOPPNING

Kul att hoppa! :D
Vilka klasser har du tänkt satsa på i hoppning med braven? :)
Har du hopptävlat något mer roxelina? isåfall vilka klasser ? :)

Tacksam för svar

Jag hade väl tänkt mig starta någon/några LC kanske 2011 för skojs skull, då jag helst vill tävla mest dressyr. Han hoppar ju gärna så det blir väl lite nästa år och vi får se hur det går! Jag lovade Elina att jag skulle vara med på några hopptävlingar i alla fall ;)

Med Roxi har jag tävlat upp till LC i hoppning. Hon är riktigt duktig och har en bra hoppteknik. Hon har bland annat vunnit "Westergrens CUP" (som KM) två år i rad. Då jag mest satsat på dressyren har det inte blivit mycket hoppning, men jag tävlade mer när jag var yngre med henne i hoppning och det gick väldigt bra! På träning har hon även hoppat 110banor! :)



Kram Victoria♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0