Fråga igen..

Evelina  ([email protected]) om Dagen:
Hej, varför rider du jämt så korta turer med Braven?
När ska du liksom börja arbeta med honom på riktigt.


Han har inte varit helt igång när jag köpte honom, då han inte gick igenom besiktningen första gången. Då vila han i 2veckor och sen verinärbesiktnigades han igen, och efter det vilade en vecka innan jag fick honom. Därför har jag inte ridigt så jätte långa pass.
Men nu har jag börjat rida honom "normala" pass på honom Men nu var det så att det gick super den träningen. Då vill jag inte sitta nöta på något som redan funkar. Själv har jag fått lära mig att man ska sluta rida när det går som bäst, för då håller man kvar den där bra känslan.

Kram Victoria♥

Kommentarer
Postat av: Evelina Jonasson

Tack så mycket för svaret! :)

2010-12-19 @ 12:08:25
URL: http://evelinajoansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0