Fråååågor

vad gör ni om han går över ponnygränsen? tror inte han kmr göra det men ifall?

Jaa, det kan man fråga sig.. Jag har kvar honom och tävlar bland stora hästar. Men nu tror jag att han kommer bli högre än 148cm, så han ser så liten ut. Men vi får hålla tummarna att han inte går över! ;)



fin blogg, ni passar jättebra du o braven. Jag fattar att du inte har säkerhetsväst när du rider dressyr vilket jag inte heller har, men har du de när du hopp eller rider ut eller liknande?? :))
kram
Tack så mycket! Jag har säkerhetsväst när jag hoppar, annars aldrig. Själv tycker jag man borde ha det när man rider ut också för säkerhetens skull. Jag har varit slarvig med min säkerhetsväst senaste tiden, men dom är inte heller sköna att ha på sig på vintern när dom blir så stela.. Men jag tycker man absolut borde ha det så ofta man kan.

borde du inte ta ut en sadelutprovare som bara kan bekräfta att roxis sadlar ligger rätt på braven? om du inte har gjort det redan alltså. tänkte bara för hästens bästa, inte bra att rida för länge med en sadel som inte ligger helt korrekt.. :)
Båda mina tränare har kollat på sadlarna och dom är väldigt kunniga om det, dom tycker dom ligger super. Men vi ska absolut ta ut någon som kollar på dom också! Jag funderar även på att köpa en ny dressyrsadel till Braven då Roxis sadel har förkorta korta kåpor för mina ben.

Kram Victoria♥

Kommentarer
Postat av: Elinore - Dressyrblogg

vad fina ni är tillsammans :D fin bild!

2010-12-30 @ 22:50:32
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Tuva

Hej, jättefin blogg verkligen! ;) När hade du tänkt att börja tävla Braven? Ska du tävla både hoppning och dressyr eller bara inrikta dig på en gren? :p

2010-12-30 @ 23:21:12
URL: http://ryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0